Formy reklamy ledowej

Wszyscy przedsiębiorcy doskonale zdają sobie sprawę, że reklama jest dźwignią handlu. Dzięki niej możliwe jest bowiem zainteresowanie klientów ofertą produktową lub usługową, co przekłada się bezpośrednio na wysokość sprzedaży. Obecnie dużą popularnością cieszy się zwłaszcza reklama LED-owa, która przyjmuje różnorodne formy. Charakteryzuje się ona tym, że jest atrakcyjnie podświetlona i dzięki temu bardzo skutecznie przyciąga uwagę potencjalnych klientów.

Wyróżnienie się to klucz do sukcesu na rynku

Podstawową formą omawianej reklamy są tzw. kasetony led, produkowane najczęściej z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, np. plexi albo tkaniny winylowej. Posiadają różnorodne kształty (prostokąt, owal itp.), a ich ogromną zaletą jest energooszczędność oraz ponadprzeciętna odporność na niekorzystne czynniki pogodowe. Pozostałe rozwiązania w zakresie reklamy ledowej to m.in. podświetlane szyldy i pylony z logo lub nazwą danej firmy, a także specjalne litery blokowe umieszczone na wysięgnikach. Wszystkie wymienione elementy są przeznaczone do zamontowania na ścianach zewnętrznych budynków handlowych i komercyjnych.

Be the first to comment

Zostaw komentarz

Twój e-mail na pewno nie zostanie opublikowany.


*


3 + 6 =