Obecnie niemal każda firma regularnie uczestniczy w targach branżowych. Jest to bowiem znakomity sposób na skuteczną promocję oferty produktowej bądź usługowej wśród potencjalnych klientów. Oczywiście główny warunek powodzenia to wystarczająco atrakcyjne wyróżnienie się na tle setek innych stoisk, najlepiej poprzez zastosowanie odpowiednich akcesoriów reklamowych. Podstawą jest porządna ścianka wystawiennicza z logo marki oraz chwytliwym hasłem.
Oprócz ścianki, na profesjonalnym stoisku targowym z pewnością przyda się również stabilna lada reklamowa, która powinna zajmować jak najmniej miejsca, ale jednocześnie umożliwiać swobodny kontakt z klientami. Godny polecenia jest też nośnik w formie wiszącego szyldu (prostokątnego, kwadratowego, okrągłego lub stożkowego), ponieważ zawiera najważniejsze informacje o produktach i jest widoczny z dużej odległości. Warto go zainstalować na lekkim, aluminiowym stelażu ułatwiającym przenoszenie całości z miejsca na miejsce. Ciekawe rozwiązanie to ponadto roll up, czyli pionowy plakat promocyjny wysuwany z funkcjonalnej kasety. Można na nim umieścić ofertę firmy, misję, czy po prostu informacje i dane kontaktowe. Jeśli interesuje nas atrakcyjny wizualnie rollup cena za sztukę wynosi od 120 zł do nawet 500 zł – w zależności od rozmiaru konstrukcji i materiału wykonania. Oto pozostałe wartościowe elementy: