W jakie akcesoria warto zaopatrzyć firmę przed udziałem w targach?

Obecnie niemal każda firma regularnie uczestniczy w targach branżowych. Jest to bowiem znakomity sposób na skuteczną promocję oferty produktowej bądź usługowej wśród potencjalnych klientów. Oczywiście główny warunek powodzenia to wystarczająco atrakcyjne wyróżnienie się na tle setek innych stoisk, najlepiej poprzez zastosowanie odpowiednich akcesoriów reklamowych. Podstawą jest porządna ścianka wystawiennicza z logo marki oraz chwytliwym hasłem.

Pamiętajmy o darmowych gadżetach

Oprócz ścianki, na profesjonalnym stoisku targowym z pewnością przyda się również stabilna lada reklamowa, która powinna zajmować jak najmniej miejsca, ale jednocześnie umożliwiać swobodny kontakt z klientami. Godny polecenia jest też nośnik w formie wiszącego szyldu (prostokątnego, kwadratowego, okrągłego lub stożkowego), ponieważ zawiera najważniejsze informacje o produktach i jest widoczny z dużej odległości. Warto go zainstalować na lekkim, aluminiowym stelażu ułatwiającym przenoszenie całości z miejsca na miejsce. Ciekawe rozwiązanie to ponadto roll up, czyli pionowy plakat promocyjny wysuwany z funkcjonalnej kasety. Można na nim umieścić ofertę firmy, misję, czy po prostu informacje i dane kontaktowe. Jeśli interesuje nas atrakcyjny wizualnie rollup cena za sztukę wynosi od 120 zł do nawet 500 zł – w zależności od rozmiaru konstrukcji i materiału wykonania. Oto pozostałe wartościowe elementy:

  • wszelkie drukowane materiały reklamowe – m.in. ulotki, broszury, foldery
  • dmuchany balon lub namiot z logo
  • drobne gadżety wręczane klientom za darmo w ramach podziękowania za wizytę – zaliczamy do nich choćby długopisy, smycze, kubki, zawieszki, czapeczki, pendrive’y i słuchawki Bluetooth

Be the first to comment

Zostaw komentarz

Twój e-mail na pewno nie zostanie opublikowany.


*


8 + 8 =