Za pomocą jakich rozwiązań można usprawnić kontakt firmy z klientami?

Wszystkie firmy działające na rynku chcą osiągnąć sukces, ale nie jest to wcale łatwe. Wymaga bowiem skupienia się na wielu aspektach prowadzenia działalności gospodarczej. Budowanie solidnej pozycji na rynku może jednak być bardzo owocne, jeśli zadba się o należyty kontakt z klientami. To oni są w końcu najważniejsi dla każdego przedsiębiorstwa, ponieważ korzystają z oferowanych usług lub kupują wytwarzane produkty. Zwykle główną formą kontaktu firmy z klientami jest telefonia, ale w ostatnich latach zaczęła ona tracić popularność na rzecz Internetu. Obecnie wciąż warto jednak podtrzymywać kontakt telefoniczny z klientami, o ile zostanie on odpowiednio usprawniony. Istnieje wiele rozwiązań, dzięki którym można tego dokonać, a jednym z nich jest zainwestowanie w specjalny system IVR, dostępny powszechnie. Czym dokładnie jest IVR i dlaczego warto go wprowadzić?

System IVR – co sprawia, że warto wprowadzić go we własnej firmie?

System IVR zazwyczaj wchodzi w skład wirtualnej centrali telefonicznej lub podobnych systemów. Dzięki niemu dzwoniący w przypadku braku osoby odbierającej połączenie może wysłuchać nagranych wcześniej komunikatów, a następnie używając swojego własnego telefonu wybrać różne pozycje z podanego menu. Wówczas taka osoba zostanie przekierowana do konkretnych działów lub pracowników, którzy będą w stanie pomóc w konkretnej kwestii. Takie rozwiązanie znacznie usprawnia kontakt z klientem, a jednocześnie zmniejsza obciążenie linii i wszystkich konsultantów pracujących w danej firmie. Warto zaznaczyć, że system IVR można bez problemu integrować z wieloma innymi technologiami, również tymi informatycznymi.

Be the first to comment

Zostaw komentarz

Twój e-mail na pewno nie zostanie opublikowany.


*


pięć × pięć =