Przedsiębiorcy stawiający pierwsze kroki w biznesie oraz właściciele firm istniejących od wielu lat nieustannie poszukują sposobów na zwiększenie sprzedaży swoich produktów. W tym zakresie skuteczne okazują się w szczególności nowoczesne reklamy diodowe. Chodzi m.in. o telebimy, tablice, kurtyny oraz wyświetlacze. Ich ogromną zaletą jest to, że ze względu na multimedialny charakter bardzo łatwo przyciągają uwagę odbiorców.
Oprócz wspomnianych już reklam diodowych w działaniach marketingowych warto wykorzystywać różnorodne narzędzia internetowe. Zaliczamy do nich przede wszystkim: czytelną stronę www z dokładną ofertą, konta w social mediach (Facebook, Linkedin, Goldenline itp.) oraz reklamy typu AdWords wyświetlające się w poszczególnych witrynach i portalach. Poza tym zaleca się nawiązanie współpracy z profesjonalną firmą SEO, która specjalizuje się w pozycjonowaniu stron internetowych pod kątem popularnych wyszukiwarek. Sprawdza się też regularne organizowanie konkursów i promocji dla klientów, a także prowadzenie bloga firmowego.